::AnisZaireen::
Welcome!


try to finding yourself, then you know what you like the most
Contact Me:
Entries About

Tagboard!




Follow me !

Stories of Me

Reen's Skincare Tips (Minyak Zaiton Untuk Muka)
Reen's make-up Tips
KAU KENAPA SAHABAT ?
Kak Reen nak kaki itik ! taknak kaki ayam !
oreen in the making !
superduper cupcakes :)
Famous Amos Chocolate Chip Cookies :)
baked cheese meatball :)
rinduu nyaaa !


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Nabila
Edited By: Nabila
Others:   


Reen's Skincare Tips (Pelembap Muka)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
selamat malam semua, memandangkan Reen belum tidur di malam study week nie, jadi kita story sikit pasal Reen punya skincare.

Ookay memandangkan Reen jenis yang tak suka pakai full set punya skincare product, jadi Reen kurang fasih pasal setiap kebaikan produk tuu. hahaha. But, kali nii Reen dah terpakai safi punya pelembap memandangkan Reen memang pakai produk safi ni dari zaman sekolah lagi. Nak dijadikan ceritaaaaaaaa, bagi Reen safi ni kesannya tidak terlalu cepat dan kuat, perubahan atau kesan yang boleh kita nampak dengan jangka masa panjang dan sangat baik untuk kulit sebab kesan dia tidak terlalu drastik (maknanya bahan kimia tak banyak !), itu bagi pandangan Reen lah . hew hew hew

HAA ! untuk pelembap safi ni Reen pakai untuk try je, and pakai waktu malam sahaja selepas penggunaan minyak zaiton yang Reen ada ceritakan dalam entry lepas. Try try try, eh best pulak dengan baunya yang wangi hew hew hew. 

*PELEMAP MUKA HYDRAGEL SAFI BALQIS

Bagi Reen pelembap ni sebenarnya bagus untuk kulit muka yang jenis kering dan tidak bermaya. Dia melembapkan balik kulit muka kita then membekalkan air pada lapisan kulit supaya tak mudah kering. So, buat masa ni Reen selesa dengan pelembap muka hydragel safi ni. Cuunnn lah !

 * BULU MATA LEBAT + HITAM SEBAB SELALU SAPU MINYAK ZAITON

So, untuk kali ni, ni je Reen kongsikan. kalau ada kelapangan lagi atau tips Reen akan kongsikan lagi untuk kita sama-sama share and bandingkan produk yang kita  gunakan dengan kesesuaian kulit masing-masing. Untuk Reen produk safi balqis dah memadai and tak pernah buat masalah dengan kulit Reen. Muuaahhh safi balqis ! 

*Untuk produk safi balqis, Reen pakai Pencuci muka, Toner, Krim kecantikan and Pelembap muka.

Sekian, selamat malam . Muaah kit ?